בהמשך להפריה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא הבנתי את תשובתך, אני אשאל שוב... אני בת 27 שהרקע לאי פריון הוא חסימה בחצוצרות, הפרופיל ההורמונלי, ביוץ ומחזור תקין כמו כן היסטוסטקרפיה והרירית תקינים. זה נכון שעשיתי amh שיצא 0.64 אבל התגובה שלי בשתי ההזרעות במינון 50 גונל היו 4 זקיקים, בהפריה הראשונה לאחר שימוש ב200 גונל נשאבו 7 ביציות ביום ה11 למחזור,שכולן הופרו בצורה הטבעית, ונוצרו עוברים מושלמים. הוחלט להחזיר עובר אחד, ושאלתי אותך אמרת שזה בסדר בהתאם לגילי ולתגובה, ועכשיו לא הבנתי את התשובה. האם הסיכויים שלי להיקלט פחותים בגלל הamh(למרות כמות העוברים שנוצרו וגילי הצעיר)?.. ואם לא, מה הסיכוי להיקלט בכל הפריה שבה כל התנאים אופטימיליים( עובר יפה, רירית יפה ואין גירוי)?