חיסון נגד טטנוס בהריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני שבוע 16 להריון תאומים (אחרי IVF) נחתכתי מסכין מטבח באצבע ועשו לי תפר אחד. הרופא במוקד המליץ לי לעשות חיסון טטנוס דפתריה במסגרת 72 השעות. קראתי תגובות חלוקות בנוגע לחיסון בעת הריון ואני מאד מודאגת ומתלבטת... האם יש הכרח לחיסון בהתחשב באופי הפציעה והאם הדבר לא מסכן את העוברים בשלב זה של ההריון? מאד אודה לתשובתכם המהירה! מאיה
לא רק שזה לא סיכון . זה אפילו מומלץ לך ולבריאות תינוקך. כאחת שעשתה את החיסון ומודעת לחשיבותו. יתרה מזו, מאחר שתינוקך מתחסן רק לאחר חודשים נגד שעלת. מאוד חשוב שיקבל את הנוגדנים ממך ולכן חשוב שתתחסני. הרבה בריאות