פרד ניזון או לא??
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 33.5 בבדיקות טרמבופיליה לקראת Ivf יצאו המדדים תקינים למעט RNP & RNP A & ANA חיוביים ) גדול מ0.8). הבנתי כי אלה מדדים ראומטולוגיים המעידים על נוגדנים אוטואימוניים. לאחר החזרת 2 מוקפאים בחודש שעבר שהסתיימה בהפלה בשבוע 5 לאחר דימומים קשים ולפני החזרה נוספת אחרי החג. הגינקולוג שלי שוקל לתת פרזניזון לדיכוי המדדים האוטו אימונים. שאלתי מאחר שלפרדניזון יש תופעות לוואי לא נעימות ומאחר שהראומטולוגית הבהירה כי מבחינתה אין כרגע מחלה אוטו אימונית, האם נדרש לקחת פרד ניזון או שעדיף לנסות החזרה נוספת ללא הסטרואיד???