שקיפות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהריון בשבוע 11 5. היום עשיתי שקיפות. הרופא אמר לי ששקיפות תבצע דרך הנרתיק ולא מעל הבטן כי הוא רוצה לקבל תשובות מדויקות. ביקשתי ממנו לעשות על הבטן כי אני לא מעדיפה בדיקה נרתיקית. הוא היה לוחץ הרבה על הבטן ואמר לי שהבדיקה לא מדויקת. אחרי הבדיקה התחילו כאב בטן נמשכו לשעה ואחר כך נעלמו. אני מאוד מפחדת האם הלחיצה על הבטן משפיעה על העובר??למה יש רופאים לוחצים הרבה ואחרים לא?? מתי אני יכולה לעשות עוד א.ס לבדוק אם הכל בסדר. אני מאוד מפחדת, עברתי 3 הפלות ואני לא רוצה להפסיד את ההריון הזה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה