גלןלןת בגיל גבוה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 47 אוטוטו 7 לידות האחרון לםני 6 שנים אם עבר של עוד 7 הפלןת ברקע מטבעת דיממתי עד להמוגלובין 7.6 מזריקת סייאנה דממתי במשך חודשיים....מה האנטרלטיבה שלי שום דבר לא עובד עליי בעברי הרחוק לקחתי שנים מרסילון האם אפשר לחזור לזה הרופאה שלי לא ממליצה בעבורי אבל היא גם של אחותי התאומה ולה היא כן נותנת מרשם ...לה לא היו הפלות ןיש 2 ילדים כבר אחרי 20 שנה אנחנו תאומות זהות
אין מניעה לקחת גלולות בגיל מבוגר, למרות שהנטייה היא לא להתחיל במתן גלולות בגיל זה.
(מספר מקשר)