הפלה עם ציטוטק וגרידה- מחכה בדחיפות לתשובה!!!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ברביעי האחרון עברתי טיפול בציטוטק בעין כרם בשבוע 9, לא דיממתי יותר מדי, ואכן לפי אולטראסאונד בשישי הרחם לא התנקה.לא רציתי לעבור עוד סיבוב של ציטוטק משום שזה לוקח זמן רב, וזה קשה לי נפשית , אני רוצה כבר להיות מאחורי זה. מחר בצהריים אמורים לעשות לי גרידה. מהערב התחיל דימום מסיבי שלא מפסיק, כל שעה מחליפה פד (אין לי פד עבה מאד), יכול להיות שהרחם יתנקה טבעי ואולי לא אצטרך גרידה?? קראתי דברים שכתבת באתר בי"ח שיבא שאולי כן אפשר לחכות למחזור הבא, וגרידה לא הכרחית. מחכה לתשובה מהירה. תודה גדולה , בברכה.
לקריאה נוספת והעמקה