רירית הרחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 24 ילדה בת 3 מאיי וי אף טיפול ראשון כרגע סבב לילד שני.מרגישה שמשהו לא הולך בטיפול לקראת שאיבת ביציות רירית מצליחה להגיע ל7.7 ופעם אחרת ל6 ואס התפרקה והיה דימום. כרגע החזרה של מוקפאים ויטמין אי אספירין ו4 אסטרופם רירית הגיעה ל 8 אחרי יומיים 7.5 ואחרי ההחזרה הרופא אמר לי שהרירית מצטמצמת ולהגיע אליו לביקורת שבוע אחאי ההחזרה. עשיתי היסטרוסקופיה והכל תקין. 1.מנ יכולה להיות הבעיה עם הרירית? 2.האם כדאי לבתע בדיקה נוספת לאבחון הרירית? 3.אם הרירית מצטמצמת מה המצב שיהיה הריון מההחזרה הנוכחית?
1.יכולות להיות בעיות שונות, הידבקויות בחלל, הפרעה בזרימת הדם וכו'. 2. היסטרוסקופיה. 3. תלוי באיכות העוברים.
ביצעתי היסטרוסקופיה שיצאה תקינה האם יש צורך בעוד בדיקה???