מעט אלכוהול בשבוע 12
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אשמח לשאול אני בשבוע 2+12, נקלטתי להריון בטיפול IVF עם אבחון גנטי של טרנסלוקאציה, בטיפול פוריות רביעי. העובר שהוחזר מאוזן כרומוזומלית. מחר אני ובן זוגי חוגגים לו יום הולדת ותהיתי אם מותר לי לשתות כוסית קאווה/חצי כוס יין לבן/אדום / כוס שליש בירה . הבנתי שבכולם יש בין 6-7% אלכוהול בבירה לבין כ 9-12% אלכוהול ביין או קאווה. האם יזיק? האם לחסוך מעצמי לגמרי או שניתן להיות רגועה עם כוס/חצי כוס/שני שלוקים!? בצורה מצחיקה יצא שמחר גם יש לנו שקיפות עורפית מיד לפני הארוחה. אשמח לעזרה דחופה תודה יפעת
קשה לענות על שאלה ביחס לאיזה כמות של חומר רעיל כדאי לחשוף את העובר. לטעמי עדיף לא להרעיל אותו כלל, אפילו לא לכבוד היום הולדת, למרות שקשה להוכיח חד משעמית שכמויות קטנות של אלכוהול מאד רעילות לעובר.