דחוף דחוף דחוף דחוף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום הייתי בבדיקת אולטרסאונד בו התגלה שהעובר הפסיק להתפתח לצערי הרב והמר... הרופא הביא לי 4 כדורים של ציטטוק ואמר לי לקחת אחד אחרי השני, הייתכן? זה בטוח לקחת 4 בבת אחת? אני נורא מפחדת לקחת וחוששת שממש יכאב לי ויהיה דימום מפחיד....אשמח לקבל קצת רקע מהידע שלך
היי דנה, אני לא רופאה, אבל הייתי במצבך לפני כמה חודשים, אז חשבתי שאולי אני אוכל לעזור, עד שהרופא יענה... קודם כל, אני נורא נורא מצטערת לשמוע על העובר שלך. התחלתי לכתוב לך, אבל אז זה נעשה ארוך מידי וגם היה נראה לי יותר מתאים לכתוב לך בהודעה אישית. אם את רוצה, המייל שלי הוא: [email protected]