הריון לאחר החזרת מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ניכנסתי להריון בפרוטוקול של החזרת מוקפאים בני יומיים על בסיס פרוגינובה שלוש פעמים ביום והחל מיומיים לפני החזרת עוברים נרות אנדומטרין גם כן שלוש פעמים ביום. ביום ה11 לאחר החזרה בטא- 65 וביום ה14 בטא-475(שלושה ימים). מיום ה14 התחילו הפרשות ורודות ביום ה15 ורודות כהה יותר. הרופא החליף תמיכת נרות במתן זריקת פרוגסטרון פעם ביום של 100. האם ההפרשות האלו מסוכנות לדעתך? ומה אתה ממליץ לעשות ? האם זריקה של 100 יכולה להחליף תמיכת אנדומטרין שלוש פעמים ביום?
לקריאה נוספת והעמקה
ההפרשות שכיחות מאד בשלב זה ובד"כ חסרות משמעות. הזריק יכולה להחליף את התמיכה הנרתיקית.
(מספר מקשר)