לאחר נטילת דופסטון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, נטלתי דופסטון למשך 12 ימים, וזאת לאחר שהרופא המטפל ניסה להגיע להזרעה עם גונאל אף , אך תוצאות בדיקות הדם היו גבוהות מהמצופה ולכן הוחלט לא לעשות הזרעה ולוותר על הטיפול. נטלתי את הכדורים על מנת לקבל ווסת.. כבר שבוע שלם לאחר שסיימתי עם הכדורים והמחזור עדיין לא מגיע.. האם זה הגיוני? תוך כמה זמן אמור להגיע המחזור? תודה:)
לקריאה נוספת והעמקה
היי ותודה על תגובתך המהירה אציין שיום לפני שלקחתי את הדופסטון הרירית הייתה 10. ביצעתי היום גם בדיקת הריון ביתית שיצאה שלילית. מה עלי לעשות?