תוצאות של בדיקות דם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בתאריך 09/03 ביצעתי החזרה של שלושה עוברים מוקפאים (הופשרו 2 עוברים במלואם ואחד 50%). ביום שישי 21/03 ביצעתי בדיקות דם והתוצאות: E2 - 1388 פרוגרסטרון - 43.4 בטא - 121 אתמול חזרתי על הבדיקות ובטא כמעט הכפילה והשניים האחרים ירדו מעט: E2 - 1032 פרוגרסטרון - 31.9 בטא - 235 האם התוצאות תקינות למרות שבטא לא הכפילה את עצמה במדוייק ושניי הערכים הנשיים ירדו במעט? תודה מראש.
תודה רבה
שלום פרופסור, שוב פונה לוודא תקינות. בטא מהיום בבוקר 443 לפנ ייומיים 235. (פרוגרסטרון 32.5 וE2 1127). האם הערכים תקינים? (החזרה הייתה ב 09/03)