כדורי תמיכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שאלה אנחנו לא מוסברים, והגענו לטיפולי IVF, 17 ביציות מהן 14 תקינות 10 הופרו... 2 הוחזרו אחרי ימים.. 8 תאים "עוברים יפים" כך טען הרופא... הטיפול לא צלח... ולא רק שזה לא צלח, קיבלתי מחזור כבר יומיים לפני הבטא, (אפשר להגיד אפילו שלושה ימים לפני כי התחיל הדימום כבר עשרה ימים אחרי ההחזרה...) קבלתי כתמיכה איזה כדורים נסיוניים... (לא עשיתי בדיקות דם בין ההחזרה לבטא) ורציתי לדעת, האם יכול להיות שהטיפול לא צלח בגלל שכדורי התמיכה לא היו מספיק טובים, או מספיק מותאמים לי .? איך אפשר לדעת? ומה כדאי לעשות להבא?
זה מחקר שבודק האם ניתן להחליף את כדרי התמיכה הוגינאלים בכדורי תמיכה דרך הפה