רזרבה שחלתית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, פרופ' זיידמן אני בת כמעט 38, אמא לילדה בת 2.6, מריון ספונטני בניסיון ראשון. עכשיו חודשיים מנסים להרות. ביקשתי מרופא הפניה לבדיקת פרופיל הורמונלי והנה התוצאות: E2- 161 FSH- 9.5 LH - 8.7 Progesterone- 1.5 Prolactin - 76 TSH- 1.59 מה זה אומר על רזרבה שחלתית שלי? רופא שלי אמר שאנחנו צריכים לנסות שנה ללא הצלה עד שמתחילים להתערב באצעים רפאויים. כששאלתי אותו האם זה נכון גם בגילי, הוא אמר שלא משנה באיזה גיל, מחכים שנה. האם נוכח תוצאות הבדיקות אתה ממליץ לנו לשקול טיפולים אחרי חצי שנה ללא הצלחה? אציין כי יש לי היסטוריה משפחתית של מנופאוזה מוקדמת.
לקריאה נוספת והעמקה