תלונה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מטופלת באופן פרטי אצל רופא שעובד באסותא. לאחרונה היחס שלו אלי הפך לבלתי נסבל, פוגעני ומאיים. הטיפול בי מלווה בכאבים רבים ורק כששאלתי אנשים אחרים הבנתי שהפרוצדורות לא אמורות לכאוב כך. אני מתכוונת להתלונן. למי עלי לפנות באסותא לשם כך? תודה.
רצוי תחילה לפנות ישירות לרופא. אולי יש איזו אי הבנה שגורמת למתח הדדי ביניכם ובאיזו מילה טובה תצליחו להפיג את זה. המערכת באסותא היא פרטית ואת תמיד יכולה פשוט להחליף רופא. לגבי תלונה את יכולה להפנות אותה למנהל היחידה והוא יעשה ברור כמקובל.
(מספר מקשר)