בלי הריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה אנחנו לא מוסברים, כל הבדיקות תקינות, מחזור של 28 יום בול. אחרי 5 הזרעות 2 רגילות 3 עם גונאל אף. ולפני שבועיים IVF , 10 מופרים, כולם 8 תאים ואיכותיים.. 2 הוחזרו מיד, וכלום לא קרה. השאלה שלי היא כזאת.... המחזור שלי מאז ומתמיד כמו שאמרתי 28 יום, אבל בתכלס 3 ימים לפני , מתחיל דימום קל, ואז מגיע המחזור (ל4 ימים) . השאלה שלי, האם החזרה של עוברים ביום ה17 (כי ב14 שאבו והחזירו 3 ימים אחרי), לא נותן אופציה להשתרשות, כי בעצם 9 ימים אחרי כבר התחיל דימום... ואז אחרי 12 יום קיבלתי מחזור...האם לא כדאי באיזשהי צורה לגרום למחזור להתעכב??? מקווה שהשאלה שלי ברורה