אין זרע לאחר טיפולי כימותרפיה בגיל קטן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני ובן זוגי נשואים שנה. הוא בן 33 ואני 31. בן זוגי חלה בגיל 13 בסרטן ומכך עשה כימותרפיה שפגעה לו באיכות הזרע. ערכנו בדיקת זרע שתוצאותיה: complete liquefaction - complete viscosity - normal ph - 8/7 volume - 3.9 total count - 0 total motile count - 0 משמע, לא יצא זרע בבדיקה. מה עושים מכאן? יש סיכוי שאכנס להריון בצורה טבעית? אם לא, מהן האפשרויות העומדות בפניי על מנת להכנס להריון? אני מרגישה חסרת עונים, נא עזרתך.
אציין כי אני נבדקתי ואין לי בעיות פוריות אלא רק אצלו
נראה שעל מנת להשיג היריון עליכם לברר עתה האם ניתן להפיק אצלו זרע ישירות מהאשך.
(מספר מקשר)