שאלה דחופה על מינון זריקה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחרי 12 יום עם דקא וגונל, היום עברתי למנופור מ.ד. (בהוראת הרופא כמובן). אני אמורה לקחת מינון של 300 יח'. פעם ראשונה שלי עם המנופור, כשהזרקתי למזרק את החומר היה נדמה לי שמדדתי 300, אפילו דיי בטוחה שלא טעיתי. לאחר מכן הוצאתי את הטיפה הראשונה בשביל הבועות, ואז שמתי לב שהמינון עומד על 225. אז אני לא בטוחה אם הזרקתי 300 או 225. האם עדיף להשלים את הכמות ולקחת סיכון שאולי זה 375, או להשאיר ככה ולקחת סיכון שאולי הזרקתי רק 225? או שזה בכלל מוכר שאחרי הוצאת טיפה המזרק מראה מינון שונה ואני בכלל לא אמורה להתייחס לזה. תודה
כדאי שתראי לאחות איך את מזריקה וכיצד את מאשרת על פי המזרק שהכמות הנכונה הוזרקה.
אם נאמר שאכן היה רק 225? זה משמעותי?