הפסקה בין טיפולים - בירור מדדים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ותודה לך על העזרה!! אני בת 30, בהפסקה לאחר 3 השרעות. פוליציסטית ולא מקבלת מחזור סדיר, אם בכלל. אתמול עשיתי בדיקת דם כדי לראות ולהכיר את עצמי ללא טיפולים וזה מה שיצא: LH 15.8 E2 221 PRO 1.7 שאלותי : 1.האם בייצתי/מבייצת? לא קיבלתי מחזור מאז הסיום הטיפול האחרון (חודש +) - 2.האם ניתן לבייץ גם בלי מחזור? 3.מאחר ותמיד יש הרבה זקיקים ואין זקיק מוביל - האם זה בכלל משנה אם בייצתי או לא? יש סיכוי להיקלט טבעית ? תודה על ההבהרות!