בדיקת דם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקטור שלום, אני אמורה לבצע היום בדיקת FSH (חוזרת אחרי תוצאה לא טובה בפעם הראשונה)וAMH. א. אני עובדת בלילות ומגיעה לבדיקה אחרי לילה כמעט ללא שינה - האם יש השפעה על הורמונים ישירה או עקיפה בגלל זה ועל התוצאה? ולכן כדאי לבצע אותה מחר אחרי לילה של שינה? ב. קיבלתי וסת ביום שישי בשתים בצהריים, היום כשאבצע אתה בדיקה בצהרים יחלפו 48 שעות מקבלת הוסת אבל אם סופרים קלנדרית יוצא שלושה ימים - לפי מה מחליטים מתי לבצע את לבדיקת הFSH ? ג. אני רוצה לבצע ספירת זקיקים - מתי מבצעים, היום אני אמורה או מחר (שוב לא יודעת לפי מה סופרים לפי השעות מקבלת הוסת או היום). או שגם היום וגם מחר בסדר (לדעת כמה זקיקים מיוצרים). תודה רבה ושבוע טוב.
1. השפעה קלה. 2. זה לא ממש קריטי, בימים הראשונים למחזור. 3. בד"כ ביום 5-6 למחזור.