רחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, נמצאת בשבוע 5 להריון... בעבר בבדיקות אולטסאונד אמרו לי שיש חשש לרחם דו קרני. במהלך בדיקת זקיקים הטכנאית אמרה שהרחם נראה לה רגיל ואילו טכנאית אחרת אמרה שנראה שיש מחיצה. הבנתי שניתן לראות זאת רק באולטסאונד תלת מימד או בצילום רחם, אבל אלו תוצאות המדידות של הרחם: אורך : 45 עובי: 32 רוחב: 49 1. האם המדידות תקינות? 2.במידה והיה מדובר בדו קרני או מחיצה, המדידות היו קצת שונות? 3. אני מאוד חוששת, האם קיימת סכנה במקרים כאלו? תודה על המענה ויום נפלא...