בטא אחרי 3 בלצטו'
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , שתי שאלות בבקשה:-) 1.בתאריך 17.02.14 עברתי החזרה של 3 בלצטו' שהיו מוקפאים והופשרו בהצלחה. 12 יום מתאריך זה שזהו המועד שלדבריך מתשובה קודמת ניתן לבדוק בטא נופל על שבת.1.3.14 האם בדיקה יום קודם היינו 28.02.14 (11 יום אחרי) תיתן תשובה אמינה? 2.בדרך כלל הוסת מגיעה כל 25 יום. היום זהו היום ה-30 בלי דימום. התמיכה היא של 2 אנדומטרין ביום- האם אנייכולה לראות בכך סימן מעודד? בחודש קודם עם תמיכה חזקה יותר הוסת הגיעה בדיוק בזמן...:-) תודה רבה