מעבדה לפוריות הגבר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור זיידמן היקר, אצלנו ה"בעיה" היא בזרע. עברנו 2 טיפולי הפריה והזרעה אחת... רציתי לשאול לגבי פרופסור ברטוב. הם טוענים שיש להם מיקרוסקופ גדול פי 6000 משל המקומות ה"רגילים" כמו באסותא רמה"ח למשל... למרות שהם עובדים איתכם.. כמה זה אפקטיבי לדעתך? האם יש סיכויי הצלחה גדולים בהרבה? האם זה קשור רק להצלחת המיקרומניפולציה או להצלחת השרשת העובר ברחם לאחר החזרתו? פשוט לפני שאני "שופכת אלפי שקלים רציתי לדעת מהי עמדתך בנושא בכבוד רב גלית
אין מחקרים אקראיים איכותים שמורים שיש לכך יתרון וגם הניסיון המעשי באסותא מורה שאמבריולוגית מנוסה בוחרת זרעונים איכותיים באותה מידת הצלחה.