עליה גבוהה בערכי בטא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתאריך 18.2 ביצעתי בדיקת בטא 14 יום לאחר ביוץ (שהושג ע"י טיפול באיקוקלומין ומעקב במרפאת פוריות) והתוצאה שהתקבלה היתה 290. 5 ימים לאחר מכן ב23.2 בוצעה בדיקת בטא נוספת לבדיקת הכפלה והתוצאה שהתקבלה היתה 3,530. האם העליה בבטא אינה חדה מידי? על מה עליה חדה בבטא עשויה להצביע? חשוב שאציין שבמעקב זקיקים לפני הביוץ זוהה רק זקיק אחד מוביל שהיה אמור לבייץ. תודה רבה
שלום, נראה שבטעות דילגת עלי, מנסה שוב.. תודה רבה
נראה שההיריון מתפתח היטב.