המשך שאלת פרוגסטרון סינטטי וביוץ טבעי.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מקבלת מידע סותר מכמה גורמים, אשמח להבהרה: ענית לי על שאלתי מאתמול, שבמקרה של לקיחת פרוגסטרון ויש ביוץ טבעי אחרי יומיים, הפרוגסטרון יקלף את הרירית וימנע השרשה. בשיחה עם רופא נשים נאמר לי כי מרגע שיש ביוץ עולה הפרשת הפרוגסטרון הטבעי ולכן בשלב זה הפרוגסטרון עשוי אך לתמוך בהריון הצעיר אם אכן תתקיים הפריה. אני אחרי מחצית הדרך עם הפרוגסטרון (ניתן ל 5 ימים ולקחתי כבר יומיים וחצי). אם אפסיק עכשיו פרוגסטרון תהיה צניחה ברמתו וההריון לא ישתרש, ואם אמשיך הוא גם יקלף רירית? אז להמשיך פרוגסטרון עד אחרי השרשה? מה נכון ומה לעשות?
אני לא יודע איזה טיפול את עושה ולא מבין את מטרת התמיכה שאת מקבלת. אני מציע שתתייעצי עם הרופא המטפל.