עוברים ראויים להקפאה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בסבב Ivf שני והיום הוחזרו 2 עוברים. בסבב הראשון העוברים עצרו את ההתפתחות ולא היו מוקפאים. הפעם הוחזרו 2 עוברים שהיו באיכות טובה יותר מהאחרים, 7 ו8 תאים, לא יודעת באיזו איכות. רציתי לשאול כמה דברים: 1. האם גם לעוברים בדרגה b יש סיכויים להשתרש? 2. האם דרגת איכות נקבעת רק לפי השברים או גם לפי מספר תאים? 3. האם לעוברים שביום השלישי הם 4 תאים או בדרגה b , יש סיכוי להצליח להתחלק לבלסטוציסטים ביום ה5 ולהיות ראויים להקפאה? או שכבר אבוד להם? תודה רבה!