אמביריוסקופ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 43 מגיבה לא טוב לטיפול הורמונלי.הוחלט ללכת על הפריה חוץ גופית על בסיס מחזור טבעי עם מינימום תמיכה. תיהיה שאיבה של ביצית אחת או שתיים.שאלתי האם אפשרי ביחידות אסותא להשתמש באמביריוסקופ רק למספר קטן של ביציות מופרות על מנת למקסם נזק לעובר פוטנציאלי שמתפתח במעבדה,ואם לאו מה המינימום הדרוש למספר ביציות בשאיבה על מנת שיכנסו לאמביריוסקופ למעקב.האם אפשרי פרופ' זיידמן להכניס רק ביצית אחת או שתיים לאמביריוסקופ?תודה על התשובה.
אפשר להכניס גם ביצית אחת, אבל אין בזה תועלת, מאחר שהאמבריוסקופ נועד כיום בעיקר עבור מי שיש לה עשרה עוברים ומעלה, היכן שבחירת העובר המוביל להחזרה מהווה אתגר.