לא מדווחים על ביציות שלא שרדו?אשמח לעזרה מבולבלת.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מטופלת של פרופסור עמי עמית.עשיתי במדיקל שאיבה והחזרה.בשאיבה נשאבו לי 11. הוחזרו לי 3 לטענתו יפים. בהחזרה היה קושי בכניסה לתעלה התעקש אבל לא הוסבר לי מה הסיבה לכך. לצערי ההפריה לא צלחה..כשאני התקשרתי למדיקל לשאול על הביציות נאמר לי שהם לא טובות להקפאה וזהוווווו.לא התקשרו. לא הודיעו.לא הוסבר למה? זאת הדרך?אשמח לעזרתך..תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מה שמקובל זה שנפגשים עם הרופא המטפל והוא עובר איתך על דוח המעבדה של הטיפול האחרון על מנת להסביר לך את המשמעות וההשלכות של הטיפול.
(מספר מקשר)