אני מניחה שסוף סוף זה קרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי פרופ' אחרי הזרעה שבוצעה בדיוק לפניי שבועיים. יום רביעי בוצעה בדיקת דם שהבטא הייתה 19 וחששתי שזה אולי מהשרידים של האוביטרל אתמול (יום חמישי) שוב בדיקת דם והבטא 35! רציתי לשאול: 1. מדובר בהריון, נכון? 2.יש לציין שאני אמורה "לקבל" רק מחר (22.2), אז כך שאין עוד איחור, הבטא מתאימה? 3. אני מטופלת בדיקור סיני כבר חודש וחצי, האם מותר להמשיך לעשות? או שיש שלב מסויים יותר מאוחר שניתן? 4. תודה על כל התשובות במהלך התהליך שעברתי, עזרת המון!