מה ידוע על שיטת הפריית ביציות מבוגרות:הוצאת הגרעי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה מה ידוע על שיטת הפריית מגרעין הביצית מאמא (גיל מבוגר) לתוך ביצית צעירה שהוצא ממנה הגרעין? יש משהו כזה? קיים בארצינו? תודה, בת 47 אמא לילדה בת שבע שרוצה עוד ילדים
תודה.הידוע לך האם ואיכן חוקרים זאת בארץ? מה דעתך על תחזית עתידית לשיטה? אני בת 47 אם ילדה בת 7 מהריון טבעי. בינואר בצעתי בדיקות FSH גבוה 70 המלצה לתרומת ביצית. בינתיים השבוע חזר מחזור יפה אחרי שנה.הוסיף שעדיין לא שלמה בכלל עם תרומת ביצית. מה המלצתך?, אני מקווה לראות האם יחזור מחזור סדיר שוב,אימי ז"ל ילדה בת שלישית באותו גיל לפני 40 שנה.עוד לא אבדה תקוותנו!תודה
תודה. איפה נחקר הנושא בארץ? מה דעתך על עתיד השיטה, סיכוייה, האם מושקעים בשיטה זו מאמצי מחקר?