מישהי מכירה את הIVF של איכילוב ויכולה לתת רשמים ??
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מטופלת בבלינסון... שנה מעונינת להחליף לאיכילוב מישהי מכירה?
היי איכילוב נהדרים! מקצועיים וסבלניים, "זורמים" עם הבקשות שלך ונותנים לך להתבטא. אחיות מקסימות ורופאים מקצועיים. שלושה פרופסורים במחלקה.... גם מנהל המחלקה מבצע מעקבים ומתערב במידת הצורך. מומלץ בחום!!!! נ"ב, אם את שייכת לכללית את תוצאות בדיקות הדם את רואה גם באינטרנט
הבנתי שלהשיג תור זה ממש קשה....אני כבר שנה מטופלת בבלינסון אבל גרה בתל אביב. חשבתי אולי לעבור. הם גם לא עונים לי בטלפון.. את יודעת מה הפרוצדורה??