עזרה!! אחרי הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום ראשון שעבר עשיתי הזרעה (ללא הורמונים) וראינו למחרת ביוץ. היום הייתי בציון בגלל סיבות אחרות ועשו לי בדיקת דם ושתן ואולטראסאונד -כולן היו שליליות להריון. האולטראסאונד הוא לא ראה זקיק.. יש עוד למה לחכות??!או שזה שלילי בוודאות??? קראתי שתשובות אמיתיות הן רק 10 ימים אחרי ההזרעה ואני 8 ימים .
בדיקת דם תהיה חיובית 14 יום לאחר הביוץ בלבד, כך גם השתן. אולטרסאונד יראה משהו בשבוע 5-6, שזה עוד שבועיים בשבילך. תהייה רגוע, עדיין אי אפשר לדעת מה קורה והאם יש או אין הריון