לפרופסור זיידמן היקר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' שלום רב , לאחר הריון ספונטני ותקין ולי ילדה בת שנה וחצי מנסים להרות , פנינו לטיפול ivf בראשון החזרה אחת ללא תוצאות בשנייה החזרת מוקפאים - בטא לאחר 13 יום 400 ולאחר 4 ימים כ-3000 . לאחר כיומיים לאחר הבטא השנייה דימום זעיר וירידה בבטא ל-500 . הבנתי שזה כימי . שאלתי היא מה הכוונה ? האם לא היה הריון ? האם היה הריון ונפל ? אם לא היה הריון אז למה יש בטא חיובית וגבוהה וגם הכפילה את עצמה? האם יש איזו הכוונה לטיפול הבא שכן יצליח ? הנני בת 29 , תוצאות תקינות , ישנם עוד כ- 5 מוקפאים ברשותי. אשמח לעזרה והכוונה מלומדת . המון תודות
היריון כימי, הוא היריון לכל דבר, אבל ההוכחה לקיומו היא עליה בערכי הבטא, ללא שהגיע לשלב בו מודגם שק היריון ברחם.