חום השחר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי פרופ', אני יודעת שרופאים לא תומכים ולא מעודדים את חום השחר מאחר והיא אינה מדוייקת, רך בכל זאת יש לי שאלה. במשך שנה מנסה להיכנס להריון ובתחילת דרכי תמיד מדדתי חום השחר בבוקר/ בלילה על המיטה ותמיד החום היה 35.8/35.9 גג... גם בלילה! לפניי 8 ימים עברתי הזרעה ועכשיו מדדתי את חום השחר סתם בלילה ויצא 36.6 1. האם חום השחר הוא חד משמעית בבוקר? ז"א אם יש שינוי גם במדידנ שהיה עד היום בלילה לא צרמז כלום? 2.אני מטופלת במקביל להזרעה בדיקור סיני, האם זה יכול להיות בגלל זה השינוי בטמפרטורות החום? תודה על המענה.
לקריאה נוספת והעמקה