מעבר בין רופאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני מתלבטת האם להחליף את רופא הפריון שלי ולעבור לאחר. כבר קביעתי תור לרופא השני להתייעצות, אך התור הוא לאחר הווסת וחבל לי לפספס את המחזור הקרוב. שאלתי- האם זה מכובד שאגיע אליו, לרופא השני, לאחר טיפול מבחנה והחזרה על מנת להתייעץ לגבי הטיפול הבא במידה וזה לא יצליח? אנא עצתך האם זה יהיה יעיל. פשוט לוקח זמן רב לקבוע אליו תורים. תודה. קרן
את צריכה לחשוב מה טוב לך, אם חוות הדעת שלו תניח את דעתך, אז מועד ההתייעצות ביחס לשלב הטיפול לא ממש חשוב. לעתים ההפך, יהיו לו נתונים נוספים ביחס למחזור הטיפול האחרון.
(מספר מקשר)