הדרך הכי קלה לתרומת ביצית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש דרך הכי קלה שיש, בלי נסיעות, בלי פרוטוקולים, בלי לחשוב הרבה, לביצוע ת.ביצית? פשוט לבחור את הרופא הכי טוב ולא לשבור את הראש (כמו ב-ivf). (על אף שהכסף גם תורם להתחבטויות באם זה לא מצליח). באם אני הולכת לפי בחירת הרופא, עד כמה הוא נסמך, אמין, לא עושה טיפולים מיותרים. זה מספיק? או לפי בחירת מקום התרומה? נניח רציתי מקפריסין... עלי לאתר רופא שעוסק עימם? בקיצור, לכל רופא שת"פ מסויים, ואי אפשר לערבב? כ"כ מדוע יש שנוסעות לחו"ל? זה גם טיפול מיותר? (ברוח האקטואליה על הדסה וניפוח השר"פ..). תודה!
באסותא יש מרפאה שמאפשרת לך ביצוע החזרה של העוברים מתרומת ביציות באחריות המעבדה של אסותא.