היי הזרעה ודימום
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בראשון שעבר הזרקתי ואביטרול, ביום שני הייתה ההזרעה וביום שלישי אחת כספת ובה כבר ראו שבייצתי. היום תוך כדי ניגוב ראיתי כתם ורוד-חום, בקושי 12 יום מהאוביטרול ... כאשר בחודשים קודמים קיבלתי כמו שעון 14 יום מהאוביטרול. עדיין אין דימום , רק הפרשות כהות כאלה( סליחה)... האם לעשות בכל זאת בטא ביום ראשון? ושנית המחזור שלי נהיה פחות כבד מהעבר מאז ההורמונים, זה בסדר?... קרה לי כבר פעמיים שהמחזור התחיל לאחר הפרשות כהות
מראה הווסת תלוי בקצב התפרקות הרירית ועלול להראות שונה ממחזור למחזור. אם יש ספק תמיד כדאי לעשות בדיקת היריון.
(מספר מקשר)