המשך לשאלה לגבי הציסטה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ', סיפרתי לך על ציסטה שהפרישה המון אסטרדיול. בקצרה: היא התגלתה כבר בתחילת הוסת, עם אסטרדיול של 1000, שגדל ל-1500 ואח"כ ירד ל-700. כלומר בכל הזמן הזה לא גדלו זקיקים בכלל (אני מניחה שהאסטרדיול הגבוה מנע הפרשת FSH ולכן לא גדלו). בבדיקה האחרונה אחרי 26 יום ראו ציסטה גדולה אבל האסטרדיול כבר ירד (160), הפרוגסטרון-2. הרירית צמחה לסביבות 6. לפי הבנתי זה הזמן שאמור להתחיל תהליך ביוץ, אבל עם פרוגסטרון נמוך ורירית עבה זה גם תנאים נכונים לווסת. אז לא ברור לי מה אמור להגיע. בינתיים עבר שבוע מהבדיקה האחרונה ואין ווסת, אז אני יכולה להניח שאני לפני ביוץ?
לקריאה נוספת והעמקה