מה זה אומר?אשמח לעזרה.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור זיידמן. בת 39.5 ללא ילדים הפריה אחרונה בוצעה אצל פרופסור עמי עמית. הפרוטוקול היה 300 גונל למשך 13 יום פלוס הסנפה לכולך נחיר של סנורל?פעמיים ביום נשאבו לי 11 ביציות והוחזרו 3 יפים. ביום של ההחזרה היה קושי ביקש מוליך וגם שאשתעל .אמר לאחות שהוא לא מצליח להיכנס לתעלת הרחם. .התחלתי תמיכה של 3 פעמיים ביום ולצערי לא צלח. ושאר הביציום לא הצליחו הבקפאה. כשביקשתי לדעת למה היה קושי בהחזרה הוא אמר לי שהיתה כמו מדרגה בכניסה . קצת מוזר לי .שאל אים עשיתי היסטרוסקופיה אמרתי שכן והתשובות אצלו . מה עוד צריך לבדוק כדי להבין מה קרה ? אשמח לעזרה ויעוץ .תודה מראש.
לעתים תעלת צוואר הרחם קצת מפותלת ואז הרופא צריך יותר להתאמץ בעת ביצוע ההחזרה.