מה ניתן לעשות כדי לזרז תהליכים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שךום, בעוד חודש אהיה בת 43. הריתי באופן טבעי בגיל 40, אך עתה איני מצליחה להרות בשנית מזה כחצי שנה. הופניתי לרופא פריון שהמליץ על תרומת ביציות, בשל גילי ובשל AMH נמוך, אך אני רוצה לנסות להרות מביציותיי. הצלחתי לקבוע תור באופן פרטי (לפרופ' זיידמן) רק לאפריל, ואני חוששת שכל חודש שעובר גורם לבזבוז זמן יקר. אולי בינתיים אוכל להתחיל בהזרעה במימון הקופה? האם רק רופא פריון יכול להתחיל תהליך כזה או שגם רופאת הנשים הרגילה שלי יכולה לעשות זאת? תודה
אציין שחשוב לי להגיע לפרופ' זיידמן כיון שהוא שכתב על סיכויים להרות כאשר ה-AMH נמוך