עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני רווקה בת 29, לפני לקיחת גלולות פרופיל הורמונלי היה תקין, לקחתי גלולות למשך שלוש שנים, כרגע עצרתי את הגלולות כדי לבדוק פרופיל, בדיקות בוצעו לאחר אי נטילת גלולות חודש נקי - ביום השלישי לווסת פרולקטין- 204 פרוגסטרון- 0.48 TSH- 1.02 DHEA- 0.67 AVDROSTENEDIONE- 2.5 E2- 234 FSH-15.0 1. פרט ל - FSH גבוהה יש עוד בדיקה שלא בנורמה? 2. רופא פוריות אמר שיש להמתין חודשיים נוספים לביצוע פרופיל חוזר עקב נטילת הגלולות הממושכת,(יש מצב FSH ירד) האם זה נכון? מה עלי לעשות? תודה.
1. לא. 2. אולי תשקלי לעשות בדיקת דם ל- AMH שעשויה לשקף באופן טוב יותר את הרזרבה השחלתית.