AMH
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התחלתי לקחת לופרון שבועיים לפני הווסת וביום ה3 עשיתי בדיקת דם וה אסטרודייל יצא 650 עם לופרון!! הרופא ביטל לי את הפרוטוקול ואמר לחכות למחזור הבא , במחזור הקודם ביום 3 ללא לופרון האסטרודיל היה 239 וגם לא התחלנו טיפול. מה עושים במצב כזה?? Fsh יצא 5.8 amh יצא 0.18 מה זה אומר ?? האם אוכל להיכנס להריון מהביציות שלי
ביום 3 אסטרדייל 217.9 פרוגסארון0.90 FSH 3.8 LH 3.6 AMH 0.18 וזה תוצאות אחרי 10 ימים עם לופרון למה האסטרודייל גבוהה האם אוכל להיכנס להריון עם הביצית שלי?? הרופא הפסיק את הפרוטוקול ואמר לחכות למחזור הבא