עבור פרופ' זיידמן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', אני רווקה בת 36 כשנה אי סדר בווסת והפרשת חלב. בדיקות עדכניות בוצעו ביום שלישי לווסת: AMH - 03.35 FSH-15 ( לפני חמישה חודשים 4.6 - לפני שלושה חודשים 33 - לפני חודש 19 ) LH - 6.4 TESTOSTERON-TOTAL - 2.1 E2 - 265 PROGESTERON - 11.9 PROGESTERON 17-OH - 0.6 DHEA SULPHATE- 23.20 פרולקטין -401 (תמיד היה בטווח הנורמה.בוצע בשעה המתנה- לפני ארבעה חודשים 1,260-אחרי שלושה חודשים 1,250 -בדיקות הבאות חזר לנורמה) ע"פ בדיקות הנ"ל יש סיכוי לטיפול שאיבה והקפאת ביציות איכותיות? תודה.
תודה על תשובתך. האם קיים טיפול לסידור הווסת והארכתו (אומרים שאי סידר בווסת מעיד על שהולך להיפסק) ולאחר מיכן שאיבת ביציות יהיה יותר מומלץ? תודה.