לא לדלג עליי בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי פרופ', חודש שעבר לקחתי כדור אחד איקקלומין אשר יצר זקיק אחד בגודח 21 מ"מ רירית 7 כדור אסטרופם, עשינו הזרעה ולא צלח. החודש נטלתי שני כדורים והתוצאה די דומה, רק זקיק אחד בגודל 19 מ"מ רירית 9 ללא אסטרופם (שזה די מפליא שהרירית עבה ללא אסטרופם) ומוכנים להזרעה שניה רציתי לשאול, האם זריקות מניבות יותר זקיקים? וז"א מה ההבדל בין האיקקלומין לזריקות (גונאל) מלבד מספר הזקיקים? כי אני קוראת שהמון בנות אומרות שהביוץ יותר חזק עם זריקות או משהו כזה.... תודה רבה!
אני מציע שתקראי במדור תרופות באתר www.baby4u.co.il על איקקלומין ועל התרופות. במשפט אחד: האיקקלומין מעורר את המוח של להפריש את ההורמון FSH שמגרה את הזקיקים בשחלות בעוד שהזריקות מכילות FSH ועל כן יעילות יותר.