דחוף מחר החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי עכשיו בתפוז, מישהי שם כתבה - "אם מצליחים להפשיר בלסטוציסט אז סיכויי ההקלטות שלו יותר גבוהים. הבאסה שדי קשה להגיע אליו ולא תמיד הם מפשירים". 1. מה הסיפור? הרי לא מחזירים בלסטוציסטים שהפשירו ברמה קטסטרופלית ואיבדו הרבה תאים, נכון? 2. מחזירים רק את אלה שיש להם סיכוי? 3. הרופא שלי אמר שהם משלימים תאים אבודים ברחם. אז מה הסיפור שרק אם הם מפשירים היטב? הרי הם לא מפשירים היטב. יש להם מלאנים של תאים. מחר יש לי החזרה ואני רוצה לבוא מוכנה ובלי הפתעות ומתחים וחרדות שגם ככה יש מהם הרבה. תודה.
בבקשה תסביר לי. הרי לא מחזירים עובר שאיבד הרבה תאים, לא?? תודה אני מאד בלחץ