תרומת ביצית ודקפפטיל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לקראת תרומת ביצית בסוף פברואר נתבקשתי להזריק מהיום דקפפטיל או מידי יום או 3.75 חד פעמי. רוצה לשאול אם התרומה לא תצליח וארצה לנסות שוב מהמוקפאים במחזור טבעי מיד לאחר מכן, האם בגלל הדקפפטיל אצטרך לחכות 3 חודשים לביוץ ולא אוכל להחזיר עוברים חודש לאחר מכן? האם בהקשר לזה עדיף לקחת את הזריקה היומית? האם היא פחות מדכאת את הגוף מהזריקה הגדולה? (בהנחה שבעוד פחות מחודש אני כבר מקבלת את העוברים?) תודה
בגלל הדקאפפטיל תצטרכי לחכות 3 חודשים לביוץ. דקא יומי לא יגרום לדיכוי ארוך טווח.
בגלל הדקאפפטיל תצטרכי לחכות 3 חודשים לביוץ. דקא יומי לא יגרום לדיכוי ארוך טווח.