נמאס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נמאס כבר מההורמונים האלה. למה הם משמינים??
לקריאה נוספת והעמקה
ההורמונים לא משמינים. יש לעתים אצירת נוזלים חולפת. מה שמשמין זה הנטייה של המטופלות לא להקפיד על פעילות גופנית יומיומית (למשל הליכה, ריצה או שחיה) ועל דיאטה מאד מאוזנת. יש מי שמשתמשות בטיפולי הפריון כסיבה לצורך ב"מנוחה" ואכילה לא מאוזנת כפיצוי וזה לצערי מוביל להשמנה.
(מספר מקשר)
אני מיתקשה להאמין שאפשר לשלב עם כל הטיפולים המפרכים והכואבים גם ספורט וגם דיאטה.זה קשה מאד. אני יוריד תכובע בפני מי שמצליחה. אבל אני לא מצליחה. טוב אז אצירת נוזלים זה עובר ולא צובר שומן ונקווה שיעבור לי. תודה