דימום עם קרינון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 10 מטופלת בקרינון. בערך פעמיים בשבוע כשאני מחדירה קרינון הוא יוצא מלוכלך בדם טרי ואז שני ניגובים של טיפה של דם וזה עובר. האם ייתכן וזה ידוע שהמוליך של הקרינון פוצע אותי ומשם הדם?? פשוט נראה לי שאם לא היה הקרינון בכלל לא הייתי מודעת לדימום...
לקריאה נוספת והעמקה
המוליך של הקרינון לא יכול ל"פצוע" אןתך, אבל כן יכול לשחרר החוצה הפרשות מהנרתיק. בשימוש ממושך עם קרינון שכיח שיצאו גושים דמויי שעווה בצבע חום-שחור.
(מספר מקשר)
הדם תמיד בזמן החדרת הקרינון. המוליך יוצא מלוכלך בדם טרי ואז אחרי ניגוב או שניים עובר. אם כך ממה יכול לנבוע הדימום הזה?