שינוי וסת לאחר הפלה בכדורים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפניי כשנה עברתי הפלה בעזרת כדורים (ציטוטק). הכל עברנ בהצלחה וקיבלתי מחזור. נאמר לי שביום הראשון של המחזןר להתחיל ליטול גלולות. וכך עשיתי. התחלתי ליטול מרסילון(עד היום...). המחזור הראשון ההוא שקיבלתי מייד אחריי ההפלה היה גושי ומרקמו מאוד ג'לי ודל. (לפניי כן המחזור היה תקין ונוזלי). ועד היום המחזור שלי הוא כזה ג'לי ודל מאוד. מטריד אותי מאוד ממה זה נבע. משינוי הוסת לאחר ההפלה , או מלקיחת הגלולות. איך אוכל לדעת ? והאם זה תקין לקבל מחזור כזה מידי חודש כבר שנה...??
לקריאה נוספת והעמקה