הורמונים לפני טיפול IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בת 34. אנחנו מנסים להכנס להריון מזה כשנה. גילו שלבן זוגי יש בעיה בזרע (וריקוצלה דרגה 3) ייעצו לנו לעבור IVF ורק בהמשך לעשות ניתוח ולקוות שיצליח. לקחתי חודשיים איקאקלומין ובחודש האחרון לאחר הזרעה קיבלתי קרינון. תוצאת בדיקת ההריון היתה שלילית. המחזור איחר לי בפעם הראשונה בשבוע. אתמול לקראת בדיקות הIVF הרופא אמר לי שיש לי ערכים גבוהים להורמונים ביום הראשון למחזור ושאולי נדחה את הטיפול בחודש. שאלתי היא האם כדאי לבקש מהרופא לקבל כמה שפחות הורמונים לקראת הטיפול או שמא בגלל גילי בכל זאת לקחת הורמונים? הוא נתן לי גונל-פ 100 יח' למשך 4 ימים ולאחר מכן נתקדם ע"פ בדיקות דם...
בהמשך לשאלתי הקודמת עם הפירוט. רציתי לדעת האם להתחיל עם 100 יח' של גונל-פ נחשב הרבה הורמונים או שלא? אני חושבת לעשות IVF עם כמה שפחות הורמונים